Propagandada Mizah ve İroni (9789753535816)

0,00
Marka : Kolektif
Tedarikçi : DER YAYINLARI
Para Puan : 27
İndirim Oranı : %10 İndirim
Fiyat : ₺30,00
İndirimli : ₺27,00
Toplam Stok Adedi : 20
Stok Miktarı : 20
Tahmini Teslim Süresi : 5 Gün
Barkod : 9789753535816
₺2,67 'den başlayan taksitlerle

ADET

Artır Azalt

Slavoj Zizek’in tanımıyla “post-ideolojik” bir dünyada yaşıyoruz. I·nsanlar artık ideolojilere inanmıyor ve ideolojik o¨nermeleri ciddiye almıyor. Gu¨nu¨mu¨zde ideolojiler, politika ve bunun gibi “ciddi” konular sıradan insana ancak popu¨ler ku¨ltu¨r ve komedi ile aksesuarlanarak verilebiliyor. Dünyanın çeşitli ülkelerinde komedyenlerin devlet başkanlığı, başbakanlık gibi görevlere gelmesi de bununla bağlantılı. ABD Bas¸kanı Donald Trump aday oldugˆu gu¨nden bu yana tu¨m komedi programlarının bas¸lıca konusu oldu. Kendisiyle ilgili esprileri sogˆuk karşılarken kullandığı retorikte sık sık espri yapmayı da ihmal etmiyor. Twitter’ı sıklıkla go¨ru¨s¸ bildirmek ic¸in kullanıyor ve burada da ironi ve mizahtan faydalanıyor.

Elinizdeki kitap hem komedi-ironi ve politik propaganda diyalektiğini tartışmak hem de belgesel sinema kulvarında kendi tarzını oluşturmuş¸ ve dünyanın en c¸ok hasılat yapan belgesellerini hazırlamış¸ olan Amerikalı Film Yönetmeni Michael Moore ve Fahrenheit 9/11 Filmine yakından bakmak gibi iki amacı gerçekleştiriyor. Kitap, Türkiye’de henüz yeterince bilinmeyen Multimodal Eleştirel Söylem Analizi’nin uygulanışına da iyi bir örnek oluşturuyor ve sadece akademisyenler ve iletişim alanında çalışan araştırmacılara değil siyaset ve sinema ile ilgilenen herkese sesleniyor.

(Tanıtım Bülteninden)